El bloc de la Laura
Els blocs que m'agraden
dilluns, 17 de gener del 2011
una webquest interessant
http://www.phpwebquest.org/catala/webquest/soporte_horizontal_w.php?id_actividad=2939Tot i que va adreçada a persones amb el cicle formatiu d'educació infantil, crec que es interessant per tota persona docent!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada