Per tal de treballar les comarques de Catalunya d'una manera més lúdica. Els alumnes de 4rt poden treballar amb aquesta Cacera del tresor!
El bloc de la Laura
Els blocs que m'agraden
dilluns, 17 de gener del 2011
Competències
Aquesta pàgina de la cacera del tresor parla sobre COMPETÈNCIES, un tema molt de moda actualment!
Espero que us sigui d'interès!
Cuidem el Planeta
Aquesta webquest treballa l'àrea de descoberta de l'entorn en un nivell de P-5
feu clic!
una webquest interessant
http://www.phpwebquest.org/catala/webquest/soporte_horizontal_w.php?id_actividad=2939Tot i que va adreçada a persones amb el cicle formatiu d'educació infantil, crec que es interessant per tota persona docent!
divendres, 12 de novembre del 2010
4 pinzellades sobre les TAC
Com tot, les noves tecnologies tenen els seus avantatges i els seus inconvenients. Des del meu punt de vista, crec que no ens hem d'aferrar a una sola metodologia de treball i pensar que, com ara està de moda aquesta corrent, la posaré amb pràctica amb l'alumnat, excolent la resta de metodologies.
Les noves tecnologies trobo que tenen els seus avantatges ja que poden ser motivadores per l'alumnat, tot i això, sempre utilitzades com a complement de l'ensenyament-aprenentatge, no com a eina indispensable de treball. Ja que, com a contrapartida, si s'utilitzen al dia a dia pel treball de l'aula, es perdran altres aprenentatges bàsics com l'aprenentatge de la grafomotricitat i l'escriptura amb paper.
En conclusió, penso que son bones eines, però sense fer abús d'elles, perquè tal i com diu el text: no tenen efectes màgics sobre l'ensenyament aprenentatge.
Les noves tecnologies trobo que tenen els seus avantatges ja que poden ser motivadores per l'alumnat, tot i això, sempre utilitzades com a complement de l'ensenyament-aprenentatge, no com a eina indispensable de treball. Ja que, com a contrapartida, si s'utilitzen al dia a dia pel treball de l'aula, es perdran altres aprenentatges bàsics com l'aprenentatge de la grafomotricitat i l'escriptura amb paper.
En conclusió, penso que son bones eines, però sense fer abús d'elles, perquè tal i com diu el text: no tenen efectes màgics sobre l'ensenyament aprenentatge.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)