Els blocs que m'agraden

dilluns, 15 de novembre del 2010

divendres, 12 de novembre del 2010

4 pinzellades sobre les TAC

Com tot, les noves tecnologies tenen els seus avantatges i els seus inconvenients. Des del meu punt de vista, crec que no ens hem d'aferrar a una sola metodologia de treball i pensar que, com ara està de moda aquesta corrent, la posaré amb pràctica amb l'alumnat, excolent la resta de metodologies.

Les noves tecnologies trobo que tenen els seus avantatges ja que poden ser motivadores per l'alumnat, tot i això, sempre utilitzades com a complement de l'ensenyament-aprenentatge, no com a eina indispensable de treball. Ja que, com a contrapartida, si s'utilitzen al dia a dia pel treball de l'aula, es perdran altres aprenentatges bàsics com l'aprenentatge de la grafomotricitat i l'escriptura amb paper.

En conclusió, penso que son bones eines, però sense fer abús d'elles, perquè tal i com diu el text: no tenen efectes màgics sobre l'ensenyament aprenentatge.