Els blocs que m'agraden

dilluns, 25 d’octubre del 2010

Benvinguts!

Aquest és el Bloc de la Laura! Des d'aquí posarem en pràctica el curs TAC de l'escola Mowgli!
A experimentar en les Noves Tecnologies!!!!